Lectura en Veu Alta

Aquest curs escolar 2020/21, l’alumnat de 5è vam decidir presentar-nos al Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta, una iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana i la Generalitat de Catalunya. L’objectiu del certamen és doble: per una part afavorir la millora de la lectura entre l’alumnat, i per l’altra promocionar els llibres de literatura infantil i juvenil.

En el nostre cas, penso que ha sigut clau treballar-ho a la classe, ja que els està motivant molt la lectura i, a més a més, està contribuint la seva millora de manera substancial.

L’elecció del millor elector no ha estat gens fàcil, ja que d’un temps ençà, han millorat moltíssim tots els xiquets i xiquetes de la classe. Finalment, després d’una primera selecció on van quedar tres xiquets i tres xiquetes, ha sortit elegit Erik.

La tria, com ja hem dit, no ha estat gens fàcil, ja que tothom ha llegit moooolt bé, però entre tota la classe hem escollit a Erik per a que ens representi en la fase semifinal del territori.

Des de l’escola li desitgem molta sort!

Santi Martí – Tutor de 5è