Gran recollida de llet

Benvolgudes famílies,

Ens posem en contacte amb vostès per informar-los que, enguany, l’escola col·labora amb la Gran Recollida de Llet que el Banc d’aliments ha posat en marxa juntament amb CaixaBank i Obra Social “la Caixa”.

Una iniciativa solidària dissenyada a recaptar llet per a les famílies més vulnerables que no poden tenir accés a un aliment tan bàsic i fonamental pel creixement dels infants.

És per aquesta raó que del 27 de maig al 14 de juny,  posarem un punt de recollida de brics de llet a l’escola i realitzarem activitats destinades a fomentar valors tan importants com la solidaritat i l’empatia entre tots els nostres alumnes.

Agraïm moltíssim la seva atenció i desitgem que se sumin a aquesta iniciativa fent donació de brics de llet, per tal que es puguin cobrir les necessitats del major número de famílies desfavorides possible.

Un milió de gràcies a l’avançada.