Fira “Connectant amb la natura”

El dimecres 20 de març vam realitzar la Fira que des de fa alguns cursos venim celebrant dins de la Setmana del Residu Mínim. Es tracta d’un seguit d’activitats preparades per l’alumnat de 6è i dirigit a tota la comunitat de mitjans i grans.

El lema d’enguany era “Connectant amb la natura”, aprofitant el treball que estem fent dins del projecte “Guardians de l’Amazònia”. D’aquesta manera l’alumnat va preparar tallers que tenien com a temàtica el món indígena, com ara taller de maquillatge indígena, de punteria amb un arc i una llança, de percussió, de cocktails amazònics, una obra de teatre, etc.

Va ser un dia festiu i de celebració recordant a la tribu Munduruku, i tot gràcies al treball i l’esforç de l’alumnat de 6è, que van posar-hi ganes per a que la diada fós un èxit. Enhorabona als tres sisès de l’escola!!!