Dia de la Pau

Avui dia 30 de gener de 2015 hem celebrat el dia de la Pau a l’escola. Durant tota la jornada hem realitzat diferents activitats per a treballar la Pau.

L’alumnat de Infantil han fet regals  de la Pau als nostres companys. Han contat contes, cantat cançons i regalat manulalitats que hem realitzat al llarg d’aquesta semana.

CS han fet un viatge cooperatiu cap a la Pau passant per la Índia, per la república del Congo, Palestina, l’Ebre i Sabadell. Un viatge molt ineressant del que han aprés moltíssim.

Dia de la Pau INF i CS on PhotoPeach

A l’hora del pati havíem de cantar el Swing de la Pau tots junts al pati però no ha pogut ser per la pluja… La semana vinent esperem poder cantar-lo!

A la tarda, l’alumnat de CI ha fet un mural de flors amb desitjos de Pau i una gincama per la Pau. I CM han fet una exposixió oral, han vist vídeos i jugat a jocs sobre els Drets dels Infants.

Dia de la Pau CI on PhotoPeach
Dia de la Pau CM on PhotoPeach