CIENTÍFIQUES EN JOC

L’Escola Consol Ferré és una de les divuit escoles de Catalunya que han participat a la sisena edició de CIENTÍFIQUES EN JOC, un programa educatiu del Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya adreçat a l’alumnat de 5è de primària .

Les escoles participants en el concurs han dissenyat un videojoc sobre una investigadora catalana en actiu tractant la recerca en temes de l’energia des de diverses perspectives, de la mà de la investigadora escollida, l’Elisabet Romero en el nostre cas, la qual està investigant com desenvolupar un combustible solar obtingut d’una forma similar a com les plantes fan la fotosíntesi.

El dijous dia 25 tot l’alumnat de quint hem anat a Barcelona a la gala final del programa, ens ha fet molt il·lusió poder-hi ser i també rebre la MENCIÓ D’HONOR A LA MILLOR NARRATIVA (fil argumental, descripció de personatges i d’escenaris) pel disseny del videojoc “Mou-te amb el Sol. A la recerca de l’etern combustible”.

Amb aquesta gala donem per tancat el projecte, satisfets per la feina feta i per tots els aprenentatges realitzats al llarg del procés.