CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Aquest dijous 16 de març, Arnau i Dídac, alumnes de 4t de primària de l’escola, ens han representat al certament de lectura en veu alta que tots els anys organitza el Departament d’Educació juntament amb Enciclopèdia Catalana.

La semifinal del certamen s’ha celebrat al saló d’actes dels Serveis Territorials d’Educació a les Terres de l’Ebre, a Tortosa. Ha participat alumnat de diferents escoles de les Terres de l’Ebre.

El certamen busca promoure la literatura infantil i juvenil a les escoles i instituts, a través de la lectura compartida en veu alta. S’organitza en diferents categories que comprenen des de 3r de primària fins a 4t d’ESO. La categoria en la qual hem participat ha estat la de Grumets Vermells, amb la lectura de la novel·la “El pòstits del senyor Nohisoc”.

Moltes felicitats als dos!!