Ambient de reporters

Eliminació de la violència contra les dones a l’esport
Autoria: Ariadna Miralles (6t), Aixa Riba (5t) i Lena Drago (4t)
Data: 25/01/2023
Fa poc va celebrar-se el Dia Internacional de la Violència contra les Dones. Què pensa de la violència contra les dones a l’esport l’alumnat de la nostra escola?
Descobreix-ho escoltant aquest podcast
Com anem a Escola?
Autoria: Hargoun Deep (6t), Abril Polanco (5t) i Jordan Madrigal (4t)
Data: 25/01/2023
Parlem amb persones que arriben a escola amb cotxe, bicicleta, patinet o a peu. Què té de bo i de dolent cadascun d’aquests mitjans de transport?
L’escola creix: tres línies a segon
Autoria: Madox Capera (4t), Marc Fontanet (4t), Aina Sancho (5t) i Zoe Corella (6t)
Data: 25/01/2023
L’escola Consol Ferré d’Amposta és un centre de dos línies, però aquest any, com hi ha tants d’alumnes a segon, van decidir obrir una tercera línia. Què en pensen les seues tutores?
Les sortides a la comunitat de grans
Autoria: Dídac Quer (4t), Jan Roig (4t), Gala Llucià (5t), Noa Maza (6t) i Mariona Oviedo (6t)
Data: 25/01/2023
On anem d’excursió l’alumnat de la comunitat de grans del Consol Ferré. Què tenen de bo les sortides? Què podria millorar?
Esbrina-ho en aquest podcast.
Músics a l’Escola
Autoria: Thais Díaz (4t), Paula Brull (5t), Joan Antó (5t), Leire Hierro (6t)
Data: 25/01/2023
Avui us parlarem dels xiquets i xiquetes que han decidit fer música, des de 4t a 6è. Tenen molta sort, perquè a Amposta hi ha dos escoles de música. Parlem en dos d’aquestes persones.

#canaldereporters #radioreporters  #local