Vaga general, dijous 21 de febrer de 2019

Benvolgudes famílies,

us informem que l’organització intersindical CSC ha convocat una jornada de vaga general en tot l’àmbit territorial de Catalunya, que afecta a tots els treballadors i treballadores assalariades, funcionaris públics, personal estatuari i altre personal administratiu, de tots els sectors productius i de serveis (incloent totes les administracions públiques, estatals, autonòmiques i locals de Catalunya) per al

dijous 21 de febrer de 2019, de 0 a 24 hores.

Els motius d’aquesta convocatòria són:

• Defensa dels drets més elementals democràtics, coincidint aquesta setmana amb els judicis que s’estan duent a terme a Madrid.
  • Defensa de les escoles catalanes, ja que fa temps que patim acusacions injustificades d’adoctrinament i a favor del model de consens de la immersió lingüística.
  • Revertir totes les retallades tant laborals com socials.
  • Derogació de la reforma laboral.
  • Salari mínim a Catalunya de 1.200€ mensuals.
  • Recuperació de les lleis socials aturades pel Tribunal Constitucional.
  • Igualtat de gènere als centres de treball.

Una gran part del personal de l’escola hem decidit secundar aquesta vaga,
per tant NO hi haurà normalitat a l’escola ni es realitzaran activitats curriculars.

Tenint en compte l’ORDRE TSF/2019, per la qual es garanteixen els serveis essencials que s’ha de prestar a la Comunitat Autònoma de Catalunya durant la convocatòria de vaga general, l’escola oferirà serveis mínims que es concretaran en:

• un mestre/a per a cada 150 alumnes
  • servei de menjador de 12 a 15h