Castanyada 2019

Aquí teniu el vídeo de la festa tan bonica que vam celebrar!

El dijous 31 d’octubre, com cada any, a l’escola celebrem la Castanyada.

El dilluns, famílies voluntàries tallaran castanyes (15h a la sala de mestres, cal portar ganivet i mà de morter), també decoraran l’escola de tardor (tothom pot portar moniatos i carabasses si en teniu de l’hort).

Durant la setmana menuts i mitjans farem panellets: seguirem la recepta, pesarem ingredients, ens posarem el davantal i ens lleparem els dits!

Dijous al matí torrarem i menjarem castanyes.

I dijous a la tarda, al pati de primària, tothom està convidat a venir a veure les danses que han preparat a música tots els xiquets i xiquetes de l’escola. Ah, i també vindrà la Castanyera!!

Per finalitzar la festa alumnat, famílies i mestres ballarem una cançó que de ben segur tothom coneix: Grease!

Aquí teniu un vídeo amb la coreografia, practiqueu a casa!!

Recordeu que el divendres 1 de novembre és festiu.

Bona Castanyada a tothom!!