BICIBÚS

Enguany hem tornat a iniciar el Bicibús amb l’objectiu de seguir promocionant la mobilitat sostenible i la vida saludable de l’alumnat. A més, poc a poc s’estan millorant les infraestructures per fer més fàcil i segura l’anada a l’escola en bici: s’ha ampliat el carril bici fins l’escola i ens han fet més segur l’encreuament del Passeig Canal i la rotonda a més, s’han posat aparca bicis a les dos entrades principals de l’escola.
Així que només cal que traieu la pols a les bicis i feu cap al punt que us quedi més a prop de la ruta marcada, allí ja trobareu gent que us ajudarà si és el vostre primer dia. Veniu i gaudiu del nou carril bici que us portarà de forma segura fins a la porta de l’escola.

Horaris i punts de pas:
8.35 Castell (Buenos Aires)
8.40 Mercat
8.45 Canalet (enfront llar d’infants la Sequieta)
8.55 Escola Consol Ferré

Us passem també un vídeo d’un reportatge que ens van fer per la tv on podeu vore el bicibús en marxa . És una iniciativa que ja es duu a terme a molts pobles i ciutats de Catalunya.

Us esperem!!!