Ajuts per a menjador curs 2018-19

Benvolgudes famílies,

El Consell Comarcal del Montsià ha convocat els ajuts per l’assistència al menjador per al curs 2018-2019.
Documentació general que s’ha d’ajuntar:
        Sol·licitud i annexos degudament emplenats i signats (recollir-los a secretaria del centre).
        Fotocòpia DNI, NIE i passaport o document on consti la fotografia del pare, mare o progenitors o tutoria legal, i dels germans de l’alumne sol·licitant menors de  25 anys.
        Fotocòpia del DNI, NIE, NIF de l’alumne sol·licitant on consti fotografia. En cas de no disposar d’aquest document podeu sol·licitar el NIF K, que és immediat i gratuït. Us heu d’adreçar a l’Agència Tributaria C/ Ulldecona, 31 de Tortosa de 9h a 14h.
        Informació sobre el codi identificació IDALU de l’alumne sol·licitant (secretaria del centre).
Documentació específica ( si és el cas):
        En el cas que algun membre de la unitat familiar rebi qualsevol tipus d’ingrés corresponent a rendiments no contributius ( ajuda familiar…etc ), cal aportar la següent documentació:
–  Original i fotocòpia de l’informe de vida laboral actualitzat, emès per la Seguretat Social.
–   Les persones en situació d’atur: certificat actualitzat de l’Oficina de Treball de la Generalitat (INEM), on consti si es percep la prestació d’atur i la seva quantia.
–  Les persones que rebin la Renda Mínima d’Inserció: certificat acreditatiu actualitzat emès per Benestar i Família.
–   Les persones que estiguin donades d’alta al sistema especial de treballadors de la llar de la Seguretat Social, cal aportar certificat de cotitzacions del l’any 2017.
–  Els pensionistes: certificat acreditatiu de la percepció d’una pensió i de la seva quantia actualitzada emès per la Seguretat Social.
        En el cas de tenir algun membre de la família amb discapacitat intel·lectual, física o sensorial, s’ha de presentar la resolució o targeta acreditativa corresponent emès pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies o pels organismes competents.
        En el cas de família monoparental, carnet de família monoparental i conveni regulador, sentències de separació o divorci emès pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
        En el cas de família nombrosa, cal acreditar-ho mitjançant el carnet de família nombrosa, emès pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies..
        En el cas de tenir reconeguda la condició de família acollidora, la documentació justificativa d’aquesta situació.
        Document acreditatiu de prestacions econòmiques d’urgència social, atorgades per administracions públiques, que tinguin per finalitat atendre situacions de necessitats bàsiques, com alimentació, vestit ( cal sol·licitar la documentació a Serveis Socials de l’Ajuntament d’Amposta)  i allotjament (cal sol·licitar la documentació a Habitatge del Consell Comarcal).
        Alumnat de 6t d’EPRI: han de presentar les sol·licituds d’ajuts educatius del curs 2018-19 a l’institut on hagin d’estudiar l’ESO fins el 01/06/2018.

En el cas d’alumnat que hagi de repetir 6t pot presentar la sol·licitud fins el dia 21/06/2018.
TERMINI DE PRESENTACIÓ :
DEL 14 DE MAIG  FINS L’1 DE JUNY
A LA SECRETARIA DEL CENTRE
Horari de secretaria:  9h a 12:30h ( de dilluns a divendres)
La Direcció
Amposta, 11 de maig de 2018