Agraïment a les famílies

Benvolgudes famílies,

Durant aquests darrers deu anys, plegats hem anat construint una comunitat educativa basada en la participació, la relació i la confiança. Ha estat una tasca en la que totes i tots ens hem implicat per tal de crear un espai educatiu millor per a les xiquetes i xiquets de l’Escola.

Al llarg d’aquest temps, s’han anat generant dinàmiques i iniciatives que han fet possible la participació per igual de famílies, docents i alumnat en el procés d’ensenyament-aprenentatge, de manera que cadascú de nosaltres ha pogut trobar el seu lloc. Cal felicitar-nos.

Des del claustre, continuem reflexionant sobre com millorar aspectes de l’Escola per incloure’ls en el document que recull les Normes d’Organització i Funcionament del Centre (NOFC). Recordeu que tenim l’acord que com a treballadores i treballadors públics creiem que no hem de rebre obsequis per part de les famílies. Per a les persones que treballem a l’escola Consol Ferré no hi ha millor regal que la col·laboració i ajut que les famílies doneu a totes les activitats que es fan al Centre.  Estem més que agraïts.

Així doncs, a través d’aquest escrit us recordem aquest acord pres en claustre en relació als obsequis, tot confiant en la vostra comprensió i esperant que la decisió puga ser compartida i respectada per tota la comunitat educativa.

Rebeu la nostra cordial salutació,

Equip docent de l’Escola Consol Ferré