School to school 2020-21

Enguany és el 6è any que l’alumnat de la nostra escola amb el suport de la Fundació Vicente Ferrer fa un intercanvi amb l’escola de la Índia N.P. Kunta School. Com que aquest ha segut un any especial, no enviarem material físic com altres anys, sinó que hem treballat amb los ordinadors i hem fet unes presentacions que enviarem i la Fundació farà arribar a l’escola de la Índia tot imprimint-les allí. Hem après sobre les festes a la Índia (com el Diwali o el Holi), les tradicions com per exemple el ritual dels rangolis, així com també la música, el cinema de Bollywood, les danses clàssiques o los instruments musicals. Esperem que los agrade molt tot el que els hem preparat sobre la nostra cultura i poder seguir amb l’intercanvi durant més cursos.