Quota material curs 2021-22

L’AFA s’encarrega de gestionar la recollida de quotes per tal que el centre faci les compres necessàries de material escolar, sortides i activitats pedagògiques de tot l’alumnat del centre.

El material escolar i educatiu per al curs 2021-22 té un cost total de 180€ anuals, que es paguen en una única quota. Este curs l’Ajuntament d’Amposta dona un ajut de 20€ per alumne matriculat per tal de motivar la socialització de llibres i materials a les escoles.

Per tant cada alumne/a ha d’abonar 160€.

El pagament de la quota caldrà que es faci efectiu entre l’1 de juliol i el 31 d’agost del 2021.

Totes aquelles famílies que per causes econòmiques no puguin fer front al pagament de la quota de material durant el termini establert, haurà de comunicar-ho a la Direcció del centre per tal de poder acordar i signar un compromís de pagament. La data màxima per signar aquest acord serà el 30 de setembre de 2021.

És important detallar el nom de l’alumne/a i el nivell que cursa a l’hora de fer el pagament a l’entitat bancària per poder identificar clarament qui ha fet el pagament.

Compte BBVA: ES45 0182 4475 4002 0011 3195