DIA MUNDIAL DE L’ACTIVITAT FÍSICA

A l’Escola Consol Ferré aprofitant el plaer d’anar amb bicicleta hem realitzat un circuit pel pati amb aquest mitjà de transport per tal de realitzar activitat física. L’alumnat havia de superar diverses zones de dificultat (ziga-zaga, zones sense impuls, zona de frenada…) per tal de realitzar el màxim de voltes al nostre pati. Gaudir de l’activitat física és la millor manera d’interioritzar-la com un hàbit en el nostre estil de vida. Recorda 30 minuts diaris si ets adult i 60 minuts si ets infant o adolescent!!