Dia Europeu de Conscienciació sobre l’Aturada Cardíaca

El passat 16 d’octubre en motiu del dia Europeu de Conscienciació sobre l’Aturada Cardíaca un grup d’alumnes de tercer i quart de primària van assistir a un taller de sensibilització sobre com actuar davant d’una situació d’emergència.

En aquest taller juntament amb altres escoles d’Amposta i alumnat del cicle superior d’educació física  van aprendre com reaccionar davant d’una aturada cardiorespiratòria.

Aquest grup d’alumnes que van realitzar el taller donaran continuïtat a la formació rebuda explicant el que han après a la resta d’alumnat de la seva classe durant les sessions d’educació física.

Us deixem unes quantes fotografies de la jornada que vam realitzar.