Concurs de dibuix IV Cros Escola Consol Ferré

En motiu de la realització del IV CROS DE L’ESCOLA CONSOL FERRÉ que es celebrarà  el dia 9 de maig,  s’informa a l’alumnat que vulgui, que pot participar al concurs per seleccionar el dibuix guanyador d’aquest IV Cros escolar.

OBJECTE DEL CONCURS

Aquest concurs té per finalitat l’elaboració del cartell promocional i el díptic del IV Cros de l’Escola Consol Ferré i l’estampació del dibuix guanyador a la samarreta que es donarà als participants el dia de la cursa.

PARTICIPANTS

Pot participar al concurs tot l’alumnat d’educació infantil i primària del centre.

CONDICIONS GENERALS

El dibuix ha de ser original i inèdit i ha d’estar relacionat amb el cros escolar.

Les tècniques que es poden utilitzar són lliures, però cal tenir en compte que la finalitat

del dibuix és la promoció del cros i que es posarà al cartell promocional.

Haurà de ser un dibuix que faciliti l’estampació a la samarreta.

El dibuix s’ha de realitzar al foli que facilitarà cada tutor/a  a l’alumnat que vulgui participar.

TERMINI DE PRESENTACIÓ

El dibuix s’haurà de lliurar a cada tutor/a. DATA LÍMIT PER ENTREGAR EL DIBUIX 18 de febrer.

EL JURAT

La comissió del Cros, valorarà de forma especial que els treballs presentats tractin aquest esdeveniment esportiu, els valors que porta associats i la creativitat.

El jurat estarà format per una comissió de pares/mares i professorat de l’escola.

CESSIÓ DE DRETS

Participar en el concurs de dibuix comporta la cessió dels drets d’autor/a a l’Escola Consol Ferré per poder fer publicitat sense ànim de lucre del Cros escolar.

Departament d’Educació Física