CASTANYADA 2023

Famílies!

Un curs més esteu convidades a participar a la festa de la castanyada! El dimarts 31 a les 15:15h a la pista del pati de Primària l’alumnat de l’escola realitzarà una fantàstica exhibició de danses d’arreu del món.

Per finalitzar la festa tots junts ballarem la cançó “Bailoteo” que amb molta il·lusió ens han preparat els xiquets i xiquetes de sisè.

Si cliqueu a l’enllaç podreu veure el vídeo per poder anar practicant a casa: https://youtu.be/laIikFABJyE?si=MRW2entntsyF_2ja

Recordeu que no està teniu autoritzada la gravació ni difusió d’imatges i vídeos de l’alumnat a dins l’escola. Penjarem vídeos els mestres, recordeu que hi ha alumnes que no tenen els drets d’imatge autoritzats.

Us hi esperem!!