Sant Jordi!

Aquest dies celebrem la diada de Sant Jordi a l’escola. Estem aprenent moltes coses sobre la llegenda i la festa arreu del món, també fem diferents manualitats i activitats. A l’hora del pati, los mestres mos expliquen contes a la biblioteca, i los  pares, mares i demés familiars venen a les classes a explicar-nos moltes històries.
Avui, dia de Sant Jordi s’ha fet la primera Marató de Lectura a l’escola organitzada pels alumnes de 6t. Pares, mares, xiquetes, xiquets, mestres i tothom qui ha volgut participar ha llegit un fragment de Matilda de Roal Dahl. Los i les alumnes de 3r han anat a la plaça del mercat a ballar una dansa i l’AMPA ha muntat una paradeta de llibres i roses on hem pogut comprar llibres per a les nostres classes.
Des de l’escola us desitgem molt bona diada de Sant Jordi!!

Sant Jordi!!! on PhotoPeach