EL CONSOL FERRÉ EXEMPLE DE BONES PRÀCTIQUES A TORTOSA I CASTELLÓ.

El passat mes de febrer una representació de mestres de l’escola es va desplaçar a Onda (Castelló) per explicar activitats i experiències a l’aula i  formar així, a mestres de les escoles d’Onda i Borriana, en les noves metodologies emprades a la nostra escola. Aquí teniu un recull que en van fer dos diaris locals.

I el dissabte 12 de març l’escola Consol Ferré també va participar en les Jornades d’Educació Primària organitzades per la Universitat Rovira i Virgili a Tortosa. Guillem i Nines, mestres de Cicle Superior, van exposar una activitat anomenada “Som Futur” que es va dur a terme el curs passat i explica com l’alumnat es va organitzar per reivindicar l’ampliació del pati de Primària a través d’una visita a l’alcalde.

Les dos experiències van resultar molt enriquidores i ens encoratgen a seguir el nostre camí i a millorar la nostra pràctica educativa.