Setmana de la ciència

Un any més, ens afegim a la Setmana de la ciència, un event anual que pretén fomentar l’interès vers la ciència i la tecnologia:

El Departament d’Ensenyament, conjuntament amb la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, com a acte preliminar de la Setmana de la Ciència 2018 que se celebra del 9 al 18 de novembre de 2018, promou el Dia de la ciència a les escoles amb l’objectiu fonamental de despertar i potenciar l’interès del jovent vers la ciència i la tecnologia. Per facilitar la participació dels centres en aquesta setmana s’organitzen diverses activitats.

En el nostre cas, organitzem una sèrie d’activitats relacionades amb la Taula periòdica dels elements i conclourem la setmana amb una nova edició de la Fira de la Ciència, el proper divendres 16 de novembre a les 15:30h, a la qual us convidem a venir. Les noies i els nois de 5è us faran una sèrie de demostracions de principis científics al pati de l’escola.

PROGRAMA SETMANA DE LA CIÈNCIA 2018