Projecte “Sharing to learn”

Aquesta setmana s’ha fet la presentació del projecte “Sharing to learn” a Santa Coloma, amb la participació de l’institut, les escoles del municipi i les coordinadores del projecte a nivell territorial.

El projecte té com a objectiu principal “Afavorir l’intercanvi entre alumnat de diferents etapes educatives i donar suport a la millora de l’expressió oral en llengua anglesa, per tal de facilitar l’accés a entorns plurilingües i pluriculturals a l’alumnat participant“.

Alumnat de 4t d’ESO seran els Assistance Language de les mestres d’anglès de 1r i 3r de la nostra escola i col·laboraran a l’aula fent servir només la llengua anglesa.

Com veieu, mitjançant la metodologia d’Aps (aprenentatge servei) els joves de l’institut s’implicaran en el projecte d’escola, de manera totalment voluntària.

A la trobada, vam poder conèixer les noies i els nois que vindran a l’escola, els Assistance Language i ens vam emplaçar per iniciar el projecte el mes de novembre.