Matrícula alumnat admès

Avui 7 de juliol s’ha fet pública la llista de l’alumnat admès als centres educatius de Catalunya. Totes les sol·licituds presentades a l’escola han pogut ser ateses, com s’indica al llistat Alumnat assignat a l’Escola Colònia Güell .

Seguint el calendari oficial, la matrícula es realitzarà entre el 13 i el 17 de juliol. Fins ara, el procés realitzat era la PREINSCRIPCIÓ, per al qual les famílies heu manifestat l’interès per un centre. Ara cal que informeu a les escoles que accepteu la plaça assignada.

Atesa la situació excepcional, la matrícula es realitzarà fent arribar un correu electrònic al centre (ceipcoloniaguell @ xtec.cat ) informant que accepteu la plaça que se us ha assignat.

En un breu període de temps, se us respondrà aquest correu confirmant la seva recepció i adjuntant-vos el resguard de la matrícula.

Durant el mes de juliol, també ens posarem en contacte amb vosaltres per informar-vos de com es realitzarà l’entrada al setembre i com es farà l’adaptació a l’escola (tant a P3, com a la resta de cursos).

Si teniu qualsevol qüestió, no dubteu a enviar-nos un correu electrònic.