FINAL DEL 1r TRIMESTRE i FELIÇ ANY NOU!

El 1r trimestre es va acabar amb la cantada de Nadal a l’església i la visita del Pare Noel a l’escola.
Els nens de cicle Mitjà van fer una postal de Nadal per endur-se a casa, juntament amb el regal que va portar el pare Noel per a cada nen, que va consistir en un llibre. També van rebre un joc de sobretaula de regal per a cadascuna de les 4 classes.
Una altre activitat que també els hi va agradar molt va ser “el pot de la meva essència”, en la qual cada nen escribia en diferents papers trets de la seva personalitat i els guardava dins d’un pot de vidre que vam etiquetar amb el nom de : “la meva essència”. Una manera divertida per tal de que els pares puguin conèixer millor als seus fills i també per què els nens descobreixin com són ells mateixos.
La cantada de Nadal va ser tot un èxit. Hi van participar tots els nens de l’escola des de Infantil a Primària i van cantar 2 cançons. Al final de la cantada, els mestres també van cantar una cançó tots junts.

Resultado de imagen de dibujos niños cantando