Els blogs de la nostra escola!

Benvolgudes famílies,

Recordeu que durant aquest curs escolar hem creat diferents blogs on anirem penjant les diferents activitats que anem realitzant. Hem creat un blog d’Educació Infantil, de Cicle Inicial, Cicle Mitjà i Cicle Superior.

També tenim un blog d’anglès i també hem creat un blog de biblioteca, on anireu trobant informació sobre diferents activitats que s’organitzen i sobre contes i lectures que agradaran molt als nostres alumnes!

Cada setmana anem actualitzant els diferents blogs amb noves notícies sobre les diferents activitats, vídeos, explicacions de les sortides, imatges…

Esperem us agradin! 🙂

imagenes6123a