AFA Escola Col·legis Nous

• Què és l’AFA?

L’AFA és la l’Associació de Famílies d’AlumnesÉs una associació sensa ànim de lucre que funciona gràcies a la feina i temps voluntària i sense cobrar de les famílies de l’alumnat de l’escola. Per això, l‘associació només pot funcionar si les famílies s’hi impliquen i hi col·laboren.

• Com funciona l’AFA?

L’Assemblea General és l’òrgan sobirà de l’associació i la forman les sòcies i socis de l’AFA. És a les assemblees on es decideix democràticament què es fa i com. Per això és important participar a les assemblees. Treballem gràcies a la feina de les famílies.

• Quan i on es reuneix l’AFA?

L’assemblea general es convoca un cop cada mes i ens reunim a la sala de l’AFA o a la sala polivalent de l’escola. Aquí es decideix tot el que es fa a l’associació.

• Qui pot ser sòcia de l’AFA?

Qualsevol mare, pare o tutor/a amb nenes o nens matriculats a l’escola pot pertànyer a l’associació. Només cal el pagament de la quota anual i podreu ser sòcia des de la data d’alta fins a final de curs.

• Per què pertànyer a l’AFA?

El nostre objectiu és col·laborar amb la comunitat educativa per oferir una educació de qualitat a les nostres nenes i nens. A més, sent sòcia de l’AFA pots accedir a descomptes a l’extraescolar de piscina i poder assistir a esdeveniments organitzats per l’associació.

• Quant costa ser sòcia de l’AFA?

La nostra associació principalment funciona econòmicament gràcies a les quotes de les sòcies i socis i les subvencions. L’AFA té moltes despeses: federació d’AFA’s, assegurances, gestoria, etc. Sense pagar una quota, l’associació desapareixerà. Cada família paga una quota anual de 20 per poder ser sòcia. No importa quantes filles o fills tinguis matriculats al centre, la quota per al curs 23-24 és de 20€ per família.