ALAIN AFFLELOU OFEREIX REVISIÓ DE LA VISTA A INFANTS DE 5, 6 I 7 ANYS

Estimades famílies,

Un any més, la Fundació ALAIN AFFLELOU posa en marxa la Campanya Escolar a favor de la Salut Visual Infantil. En el marc d’aquesta campanya, es ofereix una revisió de la vista als nens d’entre 5 i 7 anys i se’ls regalar un parell d’ulleres graduades si les necessiten, segons les condicions establertes.
L’objectiu és detectar precoçment els problemes visuals en la infància. La campanya es realitza en els centres ALAIN AFFLELOU des del 7 de setembre 2020 al 18 d’octubre 2020.

Per més informació i per demanar cita prèvia cliqueu AQUI

DECLARACIÓ RESPONSABLE DE LES FAMÍLIES

Benvingudes famíllies,
Adjuntem la “Declaració responsable per a les famílies d’alumnes d’educació primària” i la “Declaració responsable per a les famílies d’alumnes d’educació infantil”
Amb l’aplicació ADOBE ACROBAT, donant-li al llapis, la/les podeu emplenar. Heu de fer una per a cadascun dels vostres fills i filles.
On posa… Llegeix més»

Ens veiem el 14!!!!

Benvingudes famílies,

Esperem que estigueu bé i amb moltes ganes de tornar a l’escola.

Tal i com us van comunicar anteriorment, us informarem de les mesures preses per poder iniciar el curs amb la màxima seguretat possible.

En breu, rebreu per correu electrònic i per les llistes de difusió els enllaços per poder fer les reunions d’inici de curs on us informarem de totes les mesures establertes. Us comuniquem que aquestes reunions telemàtiques es faran segons el calendari adjunt:

• P3 el dia 7 de setembre a les 19.30 h
  • P4 i P5 el dia 10 de setembre a les 18.00 h
  • 1r i 2n el dia 7 de setembre a les 18.00 h
  • 3r el dia 8 de setembre a les 18.00 h
  • 4t el dia 9 de setembre a les 19.30 h
  • 5è el dia 8 de setembre a les 16.30 h
  • 6è el dia 10 de setembre a les 16.30 h

Aprofitem per enviar-vos una carta de la consellera de Salut i del conseller d’Educació de “Mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la covid-19” i també l’annex “Altres recomanacions i procediment d’actuació”.

Altra vegada us donen les gràcies per la vostra comprensió i implicació vers l’escola.

Atentament,

L’equip de mestres de l’Escola Col·legis Nous

Salut_Escola CARTA Famílies

Salut_Escola Annex Famílies

Recomanacions d’estiu

Benvolgudes families,

Aquest estiu podem, com sempre, fer moltes coses. Haurem d’atendre algunes recomanacions, mascaretes, distàncies…però segur que ens ho passarem molt bé.

Com ja sabeu durant aquests dies, els tutors/es als Classrooms han anat penjant les seves recomanacions per l’estiu. Però també us les enllacem aquí per tal que de facilitar l’accès a totes les famílies de l’escola.

Per veure el document nomès heu de clicar l’enllaç del curs del vostre fill/a:

P3:              Recomanacions d’estiu P3    Capsa dels tresors P3

P4:              Recomanacions d’estiu P4    Capsa dels tresors P4

P5:              Recomacions d’estiu P5        Capsa dels tresors P5

PRIMER:    Recomanacions d’estiu 1r      Capsa dels tresors 1r

SEGON:     Recomanacions d’estiu 2n     Capsa dels tresors 2n

TERCER:   Recomanacions d’estiu 3r

QUART:      Recomanacions d’estiu 4t

CINQUÈ:    Recomanacions d’estiu 5è

SISÈ:          Recomanacions d’estiu 6è

Ens veiem al setembre a l’escola. Bon estiu a tots!!

L’Equip Directiu i l’equip de mestres de l’escola.

¡MOLTÍSSIMES GRÀCIES!

A tots els nens, nenes i familiars:

Ja s’acaba l’escola, ja arriba el temps de descansar i gaudir una mica del sol i del temps lliure.

Us volem donar les gràcies en nom de tots els professionals de l’escola per tots els esforços que heu realitzat.

Per ajudar-nos a fer la feina, per llegir i treballar tot allò que us hem propossat, per tots els vídeos i fotos que ens heu enviat i penjat als Clasrooms, per què en aquesta situació tan difícil ens heu respost de manera excepcional.

I la vostra atenció, i actuació ha estat GENIAL.

Per això us hem preparat una carta que ens agradaria que llegissiu amb atenció:

Cliqueu a sobre per llegir!

Aquí teniu una sorpresa ben especial que tots els mestres hem preparat amb molt de carinyo.

Vols veure la sorpresa? Clica aquí!!!

Esperem que us agradi.

Molts petons i abraçades virtuals.

Ens veiem al setembre, a l’escola de sempre.

CALENDARI PREINSCRIPCIÓ

PREINSCRIPCIÓ CURS 2020/21

Benvolgudes famílies,

Ja han sortit les instruccions sobre la Preinscripció i matrícula del curs 2020/21.

La preinscripció serà del 13 al 22 de maig:

– Telemàticament, el 13 al 22 de maig, per evitar desplaçaments als centres:

• I enviant per correu electrònic el resguard i la documentació escanejada o fotografiada al centre que s’hagi demanat en primera opció.

– Presencialment, del 19 al 22 de maig, cal demanar cita prèvia trucant al 696 18 50 67 o enviant un correu a a8021466@xtec.cat

Documentació que cal  enviar por correu o portar:

• Original i còpia del llibre de família.
  • Original i còpia del DNI o NIE de la persona sol·licitant.
  • Original i còpia del DNI o NIE de l’alumne/a, si en té.
  • Targeta sanitària del nen/a.
  • Les persones que a la sol·licitud han al·legat el compliment d’un o més criteris de prioritat han de presentar la documentació escanejada o fotografiada que els acredita.

Sol·licitud de preinscripció.

CAL PORTAR MASCARETA I GUANTS.

Clica aquí per veure la nostra escola.

Una abraçada, fins aviat