Menjador escolar

Cliqueu aquí per veure els menus d’aquest mes.

El menjador escolar és un servei que ofereix el centre i del que n’és responsable la Direcció, la Comissió de Menjador i el Consell Escolar.

Periòdicament es fan reunions amb la direcció pedagògica de l’escola i els diferents responsables per tal de seguir la mateixa línia educativa.

L’Escola ofereix servei de menjador a totes les famílies des del primer dia de classe.

L’empresa contractada és GRUP BARNALLEURE.

Per estar inscrit al servei de menjador s’ha d’omplir la fitxa d’inscripció i és necessari informar de les intoleràncies i al·lèrgies alimentàries.

Els/les alumnes d’Educació Infantil han de dur una bossa amb:

• una bata que ha de dur una cinta llarga per a poder penjar-la amb el seu nom i cognoms.
  • un paquet de tovalloles humides.
  • una muda de recanvi amb el seu nom i cognoms.
  • un llençol o manteta marcada amb el seu non i cognom.

L’alumnat de 1r a 6è ha de dur una bossa o necesser amb els seus estris de neteja personal (raspall de dents, pasta, pinta…)

Cal avisar abans de les 10 hores del mateix dia a la coordinadora del menjador:

• Qualsevol situació que requereixi un menú específic.
  • La no assistència al menjador per a poder gaudir del descompte corresponent.
  • Qualsevol altra informació oi aclariment.

Des del blog del menjador podreu veure els menús que s’elaboraran cada mes.

ACCÈS AL BLOG DEL MENJADOR!

AQUÍ podeu descarregar el document per poder apuntar al vostre fill/a al menjador escolar.

CONDICIONS D’INSCRIPCIÓ/PAGAMENT