Menjador escolar

CONSULTEU ELS NOSTRES MENÚS DE MENJADOR

.
ALTRES OPCIONS DE MENÚ
(revisades per dietistes/nutricionistes col·legiats)
  • Menú sense gluten
  • Menú sense fruits secs
  • Menú sense ou

COM FUNCIONEM?

El menjador escolar és un servei que ofereix el centre i del que n’és responsable la Direcció, la Comissió de Menjador i el Consell Escolar.

Periòdicament es fan reunions amb la direcció pedagògica de l’escola i els diferents responsables per tal de seguir la mateixa línia educativa.

L’Escola ofereix servei de menjador a totes les famílies des del primer dia de classe.

L’empresa contractada és GRUP BARNALLEURE.

Per estar inscrit al servei de menjador s’ha d’omplir la fitxa d’inscripció (descarregar AQUÍ) i és necessari informar de les intoleràncies i al·lèrgies alimentàries.

Els/les alumnes d’Educació Infantil han de dur una bossa amb:

• una bata que ha de dur una cinta llarga per a poder penjar-la amb el seu nom i cognoms.
  • un paquet de tovalloles humides.
  • una muda de recanvi amb el seu nom i cognoms.
  • només I3: un llençol o manteta marcada amb el seu nom i cognom.

L’alumnat de 1r a 6è ha de dur una bossa o necesser amb els seus estris de neteja personal (raspall de dents, pasta, pinta…).

Cal avisar abans de les 10 hores del mateix dia a la coordinadora del menjador davant de:

• Qualsevol situació que requereixi un menú específic.
  • La no assistència al menjador per a poder gaudir del descompte corresponent.
  • Qualsevol altra informació i/o aclariment.

PREUS I AJUTS DE MENJADOR

El preu del menjador per als alumnes fixes és de 6,91 € i de 7,60 € per als alumnes esporàdics.
Hi ha beques del Consell Comarcal i de l’Ajuntament.

AQUÍ podeu descarregar el document per poder apuntar al vostre fill/a al menjador escolar.

CONTACTE MENJADOR

TELÈFON: 681 90 02 81