EDC: Objectius

Després de realitzar la diagnosi, per poder concretar els objectius de l’EDC, cal determinar la visió del centre en l’àmbit digital i tenir en compte els objectius del PEC i del projecte de direcció, sense perdre de vista els objectius del PEDC. La conjunció d’aquests aspectes determinarà els objectius de l’EDC.

Els objectius que hem marcat al nostre centre per implementar l’Estratègia Digital són:

1. Iniciar l’alumnat en els recursos digitals per a que esdevinguin digitalment competents.
  2. Promoure l’ús de l’EVA per formar alumnes digitalment competents..
  3. Realitzar activitats de formació per a l’ús responsable de dades, informacions i continguts digitals.
  4. Promoure la creacio de contingut digital per milloar la CDA.
  5. Fomentar metodologies actives per a l’increment de la competència digital docent (CDD).
  6. Orientar al professorat per a l’ús responsable de dispositius i entorns digitals.
  7. Desplegar un document amb la competència digital de l’alumnat per afavorir la qualitat educativa.
  8. Consensuar aspectes relacionats amb l’ús de l’EVA per unificar la cultura digital del centre
  9. Mantenir canals per a la integració digital de l’alumnat, les famílies i els docents.