Finalistes de la 8a Rua d’Enigmes Joan Anton Solano

Avui s’ha fet entrega de diplomes als i les 20 alumnes finalistes de la 8a Rua d’Enigmes Joan Anton Solano que vam realitzar a cicle superior durant la setmana de Carnaval. Han fet entrega dels diplomes la directora, Blanca Carrión, i l’iniciador de la Rua i antic director de l’escola, Joan Anton Solano. Des de l’escola volem felicitar-los/es, així com a la resta de l’alumnat participant. Si voleu veure totes les fotografies de l’entrega de diplomes, les podreu trobar a l’apartat de fotografies de l’escola, dins d'”Escola i cicles”.

Si voleu saber quins cinc enigmes van ser capaços de solucionar, us els compartim, així com les solucions: