SORTIDA FINAL DE CURS

El dilluns 20 de juny, tots els alumnes de l’escola vam realitzar la sortida de final de curs a l’Escala i Empúries.
Els més petits de l’escola, els alumnes d’educació infantil i cicle inicial al matí van anar fins a l’Escala, es van remullar els peus al mar i van agafar el trenet que els va dur fins a Sant Martí d’Empúries.
Els més grans, els alumnes de cicle mitjà i cicle superior, al matí van anar a visitar les Ruïnes d’Empúries. Dues noies romanes ens les van ensenyar i explicar com vivien en la seva època.
Desprès de dinar tots junts i compartir una estona d’esbarjo, a la tarda vam anar a l’Estartit, on els més grans s’ho van passar molt  bé a la bolera i el més petits van poder gaudir moltíssim pujant a diferents atraccions.