TASQUES 6è A dilluns 16/11/2020

Bona tarda famílies i alumnes de 6è A,

Acabem ja aquesta setmana molt productiva treballant des de casa i fent compte enrere per tornar una altra vegada a l’escola amb moltes forces.

Tal i com estava previst, tornem a l’escola el dimarts dia 17/11/2020 per tant ens quedarà fer les feines de l’últim dia de confinament que és dilluns 16. Per aquest motiu, us deixo la graella d’activitats que pertanyen a aquest dia. Tal i com hem fet fins ara hi haurà una connexió per videoconferència a les 9,30h per explicar continguts i resoldre dubtes.

Graella deures dilluns 16/11/2020

Espero que tingueu molt bon cap de setmana i aprofiteu per estar en família, fer manualitats, receptes de cuina, llegir un llibre, veure una pel·lícula, jugar a jocs de taula o tot allò que normalment no podem fer entre setmana.

Una forta abraçada.

Ester Palacios.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *