PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA ESCOLAR

Portes Obertes: dimecres 28 de febrer de 2024

Preinscripció pel curs 2024-2025

La documentació per la PREINSCRIPCIÓ que calgui presentar s’ha d’adjuntar (escanejada o fotografiada) a la sol·licitud de preinscripció, que serà accessible mitjançant un enllaç al web preinscripcio.gencat.cat, durant el termini de presentació de documentació.

Criteris prioritaris

1. Existència de germans escolaritzats al centre: 50 punts.
  2. Criteri de proximitat al centre. Una d’aquestes 3 opcions:

-Quan el domicili habitual es troba a la zona educativa del centre: 30 punts.

-Quan l’adreça del lloc de treball de pare o mare o tutor/a legal és dins la zona educativa del centre: 20 punts.

-Quan el domicili habitual és al mateix municipi que el centre sol·licitat en primer lloc, però no en la seva zona educativa: 10 punts.

3.Beneficiaris de l’ajut de la renda garantida de ciutadania: 15 punts.

Criteris complementaris

1. Discapacitat de grau igual o superior al 33 % de l’alumne/a, pare o mare, tutor/a legal o germans: 15 punts.
  2. Quan el pare o mare o tutor/a legal treballa en el centre, en el moment de presentar la sol·licitud de preinscripció: 10 punts.
  3. Formar part d’una família nombrosa o monoparental: 10 punts.
  4. Pel fet que l’alumne/a hagi nascut en un part múltiple:10 punts.
  5. Pel fet que l’alumne/a es trobi en situació d’acolliment familiar:10 punts.
  6. Quan s’acrediti la condició de víctima de violència de gènere o terrorisme: 10 punts.
FASES DE LA PREINSCRIPCIÓ DATES
Publicació de l’oferta inicial de places INFORME_OFERTA_OME_INFORME_OFERTA (4) 5 de març
Presentació de sol·licituds del 6 al 20 de març
Publicació de la llista de sol·licituds de preinscripció al centre amb la puntuació provisional INFORME_BAREM_PROVISIONAL_BAREM (1) 17 d’abril
Reclamació de la puntuació provisional utilitzant l’eina electrònica per adjuntar les reclamacions del 17 al 22 d’abril
Publicació de la llista de sol·licituds de preinscripció al centre amb la puntuació, un cop resoltes les reclamacions INFORME_BAREM_RESOLTES_BAREM 25 d’abril
Sorteig del número de desempat 30 d’abril
Publicació de la llista ordenada 2 de maig
Publicació de l’oferta final 7 de juny
Publicació de les llistes d’alumnes admesos i, si escau, de la llista d’espera 10 de juny
Període de matrícula per als alumnes preinscrits amb plaça assignada. (Cal demanar cita prèvia) del 18 al 26 de juny
Publicació de la llista d’alumnes matriculats al centre procedents del procés de preinscripció i admissió 30 de setembre

Matrícula del curs 2024-2025

Per formalitzar la matrícula cal trucar al telf. 934651725 per sol·licitar hora.

Aquí teniu la relació de document necessaris per la matrícula que caldrà fer arribar per mail a l’escola: administracio@escolabufala.cat

• Carnet de vacunacions amb les dosis de vacunes rebudes i les dates corresponents. Quan no es tingui el carnet de vacunacions, s’ha de presentar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut de l’infant amb les dosis de vacuna rebudes i les dates corresponents.
  • Alta plataforma de missatgeria TokApp (a l’enllaç trobareu la informació i les dades que cal omplir)
  • Pels/les alumnes de P3 fins a 2n aquesta Autorització recollida web, que caldrà omplir, posar DNI i signar.
  • Pels/les alumnes de 3r o posterior signada la circular informativa de laSortida alumnes a partir de 3r.
  • Cal omplir i signar la Carta_compromís
  • Autorització de drets imatge
  • Una còpia del carnet de vacunacions amb les dosis de vacunes rebudes i les dates corresponents, i una còpia de la targeta sanitària de l’alumne si no es va lliurar en la preinscripció.
  • Una còpia dels DNI actualitzats dels progenitors/es si no es va lliurar en la preinscripció
  • L’Ordre de domiciliació de càrrec directe SEPA(omplir i signar), per girar els rebuts de les aportacions a l’escola per a material i sortides escolars (a l’enllaç trobareu informació).
  • Dues fotos de l’alumne mida carnet.

Pel que fa als documents d’AMPA, s’han de fer arribar a ampaescolabufala@gmail.com. trobareu la informació a la seva web: http://www.ampaescolabufala.org/

1. admin Autor de l'article

Bona tarda,
    El període de matriculació de primària és del 20 al 28 de juny de 2023.
    El 12 de juny es publica la llista d’alumnes admesos al centre i també la llista d’espera. Si no pots fer la matriculació en aquestes dates, cal que presentis un justificant el més aviat possible al mateix centre, perquè si no es considera que renuncies a la plaça i la perds.

Salutacions

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aneu a la barra d'eines