MOSTRA del 7è Itinerari poètic (virtual) del 15 al 17 de maig de 2020

PODEU VEURE AQUÍ LA MOSTRA

DE L’ITINERARI POÈTIC VIRTUAL

Tracem plegats un passeig carregat de poesia. Aquest itinerari vol ser una proposta familiar, una oportunitat per gaudir de la lectura vivint la natura i compartir-ne el goig.

Pare, mare, germà, germana… acompanyeu als nens i nenes de l’escola i regaleu-nos un poema.

Al vostre portafoli podreu descobrir de quina manera podeu participar-hi.

Seria bona idea que feu una ullada als itineraris del anys anteriors per poder recordar amb els/les vostres fills/es la preparació dels poemes, de l’espai on recitar i del moment màgic en que es recita el poema amb l’atenció dels que ens escolten.

6è Itinerari poètic Joan Brossa als carrers i espais naturals de Bordils (26 d’abril de 2019)

5è Itinerari poètic Rosa Font a la reserva Mig De Dos Rius de Sant Pere Pescador (27 d’abril de 2018)

4t Itinerari poètic Àngels Anglada als Aiguamolls de l’Empordà (28 d’abril de 2017)

3r Itinerari poètic Isabel Oliva a Girona  – article al Diari de Girona – Abril 2016