Benvolgudes famílies,

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, va prendre la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins a nova informació, tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars.

Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració en aquesta situació excepcional.

PREINSCRIPCIÓ AJORNADA – El Departament d’Educació ajorna tots els tràmits relacionats amb el procediment de preinscripció i matriculació de l’alumnat de tots els ensenyaments, en totes les etapes.

El Departament està treballant per tal que els diferents processos de preinscripció i matriculació es puguin dur a terme amb totes les garanties. Al mateix temps, es treballa per tal d’adequar els tràmits pensant en les circumstàncies actuals.

S’informarà sobre el nou calendari d’actuacions tant aviat com sigui possible.

CARNESTOLTES AJORNAT

Dimecres 11 de març, a la reunió convocada per l’Ajuntament de Bordils amb les entitats del poble es va decidir ajornar la festa de carnestoltes sense acord de nova data prevista.

Tant l’Escola de Bordils, l’Ajuntament de Bordils i la Junta de l’AFA de Bordils hem… Llegeix més»