El proper divendres 18 d’octubre hi ha convocada una Vaga. Al nostre centre s’hi ha adherit la majoria de mestres. Us informem que no podem garantir el normal funcionament de l’escola durant aquesta jornada de vaga i que, seguint la normativa vigent es compliran els serveis mínims que estableixi el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

El Claustre de mestres.

El claustre de l’escola mostra el seu desacord i total rebuig a la sentència emesa pel TS que condemna actituds a favor de les llibertats fonamentals, valors essencials en l’educació dels nostres infants.

ENROTLLEM BRANQUES

FILS       LLANES      BRANQUES       NUSOS       TISORES
      EMBOLICAR       ENROTLLAR       TALLAR     MANS
COMPARTIM     CONCENTRACIÓ       RELAXATS      AJUDAR
      COLORS           DECORAR        ACOMPANYAR
   … Llegeix més»

NOU CURS. PREPAREM EL 19 d’OCTUBRE: TALLER DE CIANOTÍPIES

EL   DIA   DEL   DESCOBRIM   BORDILS   QUI   VULGUI  ES PODRÀ   APUNTAR  A   UN  TALLER  A   L’ESCOLA.  ELS  NENS  DE SEGON  I  TERCER  US  AJUDAREM   A  FER-LO.
US  AGRADARÀ  FER  COMPOSICIONS   AMB   FULLES,  FLORS  I  PLANTES   DE   DIFERENTS   FORMES (SENSE VOLUM).
AMB   EL  SOL  QUEDARÀ  UNA  MARCA   AL  PAPER… Llegeix més»