Inauguració niu de llibres

Ahir, 18 de desembre, alguns alumnes de 4t i de Cicle Superior van participar en la inauguració de la caixa niu amb llibres de la Mercè Rodoreda que han situat al C/ Mercè Rodoreda de Bordils. L’activitat la va organitzar l’entitat Connexió Papyrus de Celrà.

A l’acte hi van participar alumnes de l’Institut, representants de l’Ajuntament de Bordils, el Punt de Lectura i els alumnes de 4t i Cicle Superior.

Els alumnes de l’escola, van presentar diferents aspectes de la vida de l’homenatjada, van recitat poemes i fragments del llibres “Viatges i flors” i van cantar i tocar amb l’ukelele poemes que ells mateixos havien musicat.

Podeu llegir l’article publicat al PuntAvui al següent link: https://www.elpuntavui.cat/societat/article/16-educacio/2366973-niu-rodoredia-a-bordils.html