FESTA D’HIVERN DE L’AFA

El passat divendres 15 de desembre vam celebrar la Festa d’Hivern a l’escola.

L’AFA va organitzar tallers de llum i es va fer una instal·lació al pati petit amb tots els elements que havien creat els alumnes. Vam gaudir d’un berenar molt dolç: xocolata desfeta i coques dels alumnes de cicle superior.

També es va fer el sorteig de les tres paneres. Els números guanyadors són: 1031, 0689 i 1109.

Vam acomiadar-nos amb molta música! Els alumnes de 4t, 5è i 6è ens van tocar i cantar els poemes que han musicat de la Mercè Rodoreda. Per acabar, un grup de famílies també ens van cantar algunes cançons.

Us deixem un recull del que va ser la jornada.