L’ALUMNAT DE LA UVIC VENEN A FER RACONS A P4

Estudiants de l’Uvic han vingut a P4 a fer racons.

Els racons que van fer van ser:

-Racó de matemàtiques: on havien de buscar la quantitat de diferents números amb diversos materials.

– Racó de flotació: on els/les alumnes podien comprovar i experimentar quins elements flotaven i quins no.

-Racó de colors: on a partir d’un experiment veien com es barrejaven diferents colors i n’esdevenien d’altres.

-Racó de les barreges: on els/les alumnes podien barrejar diferents líquids i observar quins es barrejaven i quins no

-El racó de l’aire: on els/les alumnes podien utilitzar diferents instruments que reproduir aire per moure diferents materials.

va ser un jornada interessant tant pels alumnes de l’escola com pels alumnes de l’Uvic.

Des de aquí aprofitem per tornar-los a donar les gràcies per les seves aportacions.

SI VOLS VEURE TOT EL QUE VAM FER CLICA AQUÍ