Art i Escola a primer

Els surfistes de primer hem treballat al llarg de dos trimestres amb el projecte d’Art i Escola.

La temàtica proposada d’aquest any era “La cura”.

Les primeres sessions de treball vam generar idees sobre la cura i en van sortir moltes d’interessants: els hospitals, la cura d’animals domèstics, respectar les normes dels jocs, la família…Més endavant, a partir d’un conte, vam parar-nos a reflexionar sobre com ens tractàvem dins el grup. A vegades ens parlàvem malament, deixàvem de banda a alguns companys, ens fèiem mal…i partir d’aquí va néixer la idea dels pots de cura i tot el que ha vingut després que ha estat un procés molt ric..

Us deixem un recull de fotografies.

FOTOS PROJECTE CURA

Un cop finalitzat el projecte (que esperem que no acabi amb els moments bonics de cura), s’han avaluat ells/es mateixos i ho hem anat a explicar a l’aula magna de la UVIC juntament amb dues escoles més de la comarca.

Us adjuntem la presentació que vam explicar i que recull tota la feina feta.

ENS TRACTEM AMB CURA