Racons CI

Els dimarts després del pati els grups de primer i segon fan racons. Tenen un pla de treball que recull diferents propostes relacionades amb robòtica, traç, matemàtiques, llengua, plàstica i algun joc. Aquestes últimes setmanes han fet els següents: puntillisme, còpia d’un poema d’hivern, comprensió… Llegeix més»

XOCOLATADA SOLIDÀRIA

A l’Escola hem muntat per primera vegada UN BON CACAU. L’AFA ens ha comprat els ingredients i la  cuinera ens ha fet una xocolata boníssima per esmorzar a l’hora del pati.
Tota la comunitat educativa ha donat la seva voluntat per ajudar a impulsar la investigació… Llegeix més»

L’HORT

Aquest any, la classe de la Tribu de 4t, cuidem l’hort i ens encanta!
Us volem explicar què hem fet des que vam començar l’escola. Primer de tot, vam arrencar totes les herbes que s’havien acumulat durant l’estiu i les vam pesar. Un cop net ens… Llegeix més»

PLUJA FINA!

L’alumnat de 5è estem immersos en la realització del projecte PLUJA FINA que ens ajudarà a entendre el cicle de la gestió de l’aigua i la seva problemàtica ambiental a través de l’aprenentatge competencial tot afavorint l’intercanvi i l’expressió artística i corporal.
Hem tingut la visita… Llegeix més»

ORQUESTRA BELLPUIG

Per celebrar Santa Cecília, patrona de la música, hem creat la primera orquestra Bellpuig. L’alumnat dels diferents cursos ha interpretat conjuntament la cançó “Junts” del grup menorquí “Pèl de gall”.
Els nens i nenes d’educació infantil i cicle inicial han tocat instruments de percussió mentre els… Llegeix més»