Història

L’escola Bellpuig fa molts anys que existeix. És important recordar d’on venim i no oblidar la petita escola del poble on van créixer tantes generacions de Vilatortins, de la qual segur que en guarden molts records a la seva memòria.
L’escola era on ara es troba el Casal dels avis. Era petita i acollia a menys nens i mestres. Era part de la ZER “Els Munts” juntament amb Folgueroles, Calldetenes i Vilanova de Sau. Però l’escola anava creixent i l’edifici es feia petit.
Finalment el Departament d’Ensenyament va prendre la decisió de construir un nou edifici i juntament amb tota la comunitat educativa es van posar a treballar per aconseguir-lo. El gener del 2007 es va fer el trasllat i es va deixar de ser ZER.