SETMANA DE LA CIÈNCIA A P4

L’alumnat de P4 durant la setmana de la ciència ha treballat el tema dels volcans.

Hem escollit aquest tema perquè era un tema molt proper degut a tot el que estava passant a Canàries i els interessava molt.

Primer hem vist un documental a l’infok que parlava dels volcans. D’ allà n’hem tret molta informació i idees.

Així que el que hem fet primer, ha set experimentar per esbrinar com podíem fer lava i que aquesta surtís dels volcans. Després de fer diferents hipótesis i comprovacions hem trobat els ingredients per fer la lava.

En una altre sessió hem decidit amb que farem  els volcans quina forma tindran   i quins materials podem utilitzar. Hem fet grups depenent del material amb que cada nen/a vol fer el volcà.

Cada grup ha realitzat el seu volcà. Un cop acabats en una altre sessió hem preparat la lava  i hem fet erupcionar els volcans.

AQUESTES SÓN LES ACTIVITATS QUE VAM REALITZAR SOBRE ELS VOLCANS.