ENS VISITA VALENTÍ GUBIANAS

El passat 19 de febrer ens va visitar en Valentí Gubianas, il·lustrador del llibre “Un somni dins el mitjó” que els nens i nenes de 3r i 4t han llegit.
Els alumnes d’infantil també el vam anar a veure ja que nosaltres hem estat llegint “La… Llegeix més»

OBSERVEM ELS PULMONS P5

Els nens i nenes de P5 hem començat a treballar el cos. Cada equip s’encarrega d’una part del projecte. L’equip d’en Jofre és l’encarregat de preparar-se la part respiratòria i per això ens va portar uns pulmons els vam poder observar i veure com s’inflaven.… Llegeix més»

EL DIA DE LA PAU

Ahir, dia 30 de gener, els nens i nenes de l’escola ens vam unir per celebrar el dia de la no-violència i la Pau.
En primer lloc, cada classe va llegir un missatge de Pau i cadascú va “plantar” els símbols escollits i treballats prèviament a l’aula.
Per finalitzar… Llegeix més»

CELEBREM EL NADAL

DIA PLE DE SORPRESES I EMOCIONS!!!
Aquest matí hem arribat a l’escola i ens hem trobat un pessebre vivent que ens ha cantat la cançó nadalenca del Fum Fum!
Tot seguit hem escoltat Radio Bellpuig i cap al gimnàs hi falta gent!
Al gimnàs han continuat les sorpreses!… Llegeix més»