XXII Concurs de Dibuix Ornitològic del Baix Empordà

Un any més els alumnes de l’escola han participat en el concurs de dibuix sobre ocells que convoca l’associació ornitològica del Baix Empordà. En aquesta edició l’escola compta amb els següents guanyadors:

Desi, classificada en 3r lloc a la categoria de cicle mitjà.

Ikram i Adrià, primer i segon premi respectivament en la categoria de cicle superior.

Per cert, entre els guanyadors de l’ESO es troben força ex-alumnes de l’escola: la Sofia, primera classificada en la categoria de 1r i 2n, la Rita, 1a classificada en la categoria de 3r i 4t, i la Júlia i l’Elena terceres en la mateixa categoria.

Enhorabona a tots i totes!!!

img_20161113_111908