INFORMACIONS SOBRE LA PREINSCRIPCIÓ 20-21

PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021

Benvolgudes famílies,

Com bé sabeu, la crisi sanitària ocasionada per la covid-19 va ocasionar la suspensió del procediment de preinscripció i matrícula d’alumnes, regulat mitjançant la Resolució EDU/576/2020, de 28 de febrer, per la qual s’aprovaven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics, per al curs 2020-2021.

El Departament ha  treballat curosament per a que es pugui dur a terme aquest procediment, amb totes les mesures de prevenció imprescindibles per fer les gestions de forma segura, tant per al personal implicat com per a la ciutadania.

Hi ha una sèrie de modificacions recollides en el document, Instruccions per als centres educatius sobre els canvis en la gestió de la preinscripció i matrícula dels curs 2020-2021, motivats per la situació de la pandèmia, per al segon cicle d’educació infantil, primària i ESO, que teniu disponible a la intranet -portal de centre del Departament d’Educació“.

Adjunto la informació per a que pugueu consultar:

https://espai.educacio.gencat.cat/Departament/es podr/Noticies/Pagines/Instruccio-preinscripcio.aspx

Recordar-vos que la prescripció  és aconsellable fer-la telemàticament. Les dates fixades són del dimecres 13 al 22 de maig. (encara no hi ha disponible el formulari).

Per les famílies que els hi és impossible fer-ho així, hi haurà uns dies (del 19 al 22 de maig), que es podrà fer presencial. Caldrà demanar cita prèvia a través de l’aplicatiu que el Departament habilitarà i/o a través del correu electrònic de l’escola (b7002491@xtec.cat), o dels telèfons següents:

630   665  232

696  442  141

Restem a la vostra disposició per a qualsevol dubte que tingueu.

Cordialment.

Equip Directiu