Escola Verda: treballem l’hort

La nostra escola Josep Barceló i Matas forma part del programa ESCOLA VERDA promogut pel Departament d’Ensenyament i La Conselleria d’Agricultura, Ramaderia i Pesca de la Generalitat de Catalunya. Entre les activitats del programa que desenvolupem, l’hort escolar té una atenció preferent pel que fa a la promoció d’una alimentació sana i els coneixements bàsics de producció de verdures en l’hort. Des de les eines necessàries fins a la preparació de la terra, la plantació, el manteniment i la recollida de les verdures són dutes a terme pels nostres alumnes al llarg del curs escolar. Es tracta d’apropar la natura en els aprenentatges diaris del nostre alumnat.