VIDEOCLIP ON ÉCRIT SUR LES MURS

Doncs la sorpresa que us vam comentar, ja ha sortit a la llum!!!!

Pel Dia Escolar de la No-Violència i la Pau, que es celebra el 30 de Gener, entre tots els alumnes de l’escola que assisteixen al servei de menjador, vam crear un videoclip per commemorar aquest dia.

Ells i elles han estat els vertaders protagonistes d’aquesta acció. Per petits grups van crear les diferents escenes, a través d’una pluja d’idees, l’intercanvi d’opinions, el diàleg, el consens i la presa de decisions. L’eix central han estat els valors humans i les bones accions que hem de desenvolupar envers els altres.

La cançó treballada ha estat On écrit sur les murs del grup Kids United, ja que transmet missatges envers la igualtat, els somnis, l’estima, la esperança, la interculturalitat. Us convidem a escoltar-la!!!!

El resultat ha està magnífic! Molt bon treball Baltis! Seguim impregnant-nos del bon fer i el bon estar 🙂

Aquí us regalem la nostra creació. Esperem que us agradi 😉