Projecte Rius: Inspecció del torrent.

Els 6altis participem al “Projecte Rius”, un gran projecte de participació ciutadana i de voluntariat ambiental per l’anàlisi, seguiment i millora dels ecosistemes fluvials. La nostra feina és realitzar dues inspeccions a l’any del torrent que passa al costat de l’escola i recollim dades sobre la seva qualitat hidromorfològica (aspecte, olor, cabal), físico-química (transparència, temperatura, acidesa, nitrats i oxigen dissolt) i biològica (flora i fauna). Es tracta d’una activitat que ens agrada molt perquè ens dona l’oportunitat de conèixer millor una zona propera a l’escola de gran valor ecològic i que, fins ara, ens era molt desconeguda. A continuació us deixem unes quantes fotos de la nostra feina com a inspectors fluvials.

Cliqueu a la imatge per accedir a tot l’àlbum