Padrins de lectura

A la nostra escola fem padrins de lectura. Aquest curs tenim dos grups d’apadrinament: els Baltis de 6è apadrinen a un nen/a de 1r, una vegada a la setmana; els de 5è ho fan amb els alumnes de 2n.

Aquesta activitat es desenvolupa de la següent manera: els padrins fan llegir contes  als fillols i a més a més, els hi fan preguntes de comprensió i vocabulari.

Cada fillol té un carnet lector on hi anoten els contes que van llegint.

Resulta una activitat  molt motivadora i profitosa perquè dóna un valor afegit a la lectura, perquè va acompanyada d’una relació personal entre padrí i fillol, accepta la diversitat, potencia el respecte i la responsabilitat i  fa créixer l’autoestima de l’alumnat.